Heel mooie koei met heel mooie zonsondergang

22 augustus 2012 - Giethoorn, Nederland

Mijn vriendin van om de hoek

Deze foto werd gemaakt op 22 augustus 2012 in Giethoorn, Nederland met een Canon Digital Ixus 75.

1. Ron ( & Liesbeth):
    27 augustus 2012
    Lieve achterbuurders, zigeuners... Het was een PR8ICH TOPFEEST!! en zeker ook door jullie aanwezigheid en hulp! Wij hebben met al onze gasten genoten. Jouw kwaliteit, André, als songlist-DJ waren natuurlijk al wijd en zijt bekend... Maar deze avond , met één vinger op de IRon-pad heb je Jezelf overtroffen. Dank voor je niet aflatende hulp bij voorbereiding én uitvoering van dit knalfeest. Een goede buur... kan ook een goede vriend zijn. Wij genieten nog wat na, vandaag mega tent afbouwen. We wensen jullie een mooie reis, geniet er van met je super camper, pluk de dag. Zolang je nog beetje dubbel ziet Els... idd: "ieder nadeel, hep z'n voordeel", dubbel genieten. Beterschap natuurlijk! En :☀☀ ☀achter iedere ☁☁⚡☁ Groeten van ik en mijn frouw ;-))