23-08-2012 Weer thuis ??

26 augustus 2012 - Leersum, Nederland

Heel mooie koei met heel mooie zonsondergangWe hebben afscheid genomen van onze boer met zijn eigen melkfabriek(en).

Bevrijdt van de muggen en strontvliegen, het is er prachtig maar dat zijn wel de nadelen zo dicht bij de koeien overnachten, ze hebben mij weten te vinden zelfs in de camper met prachtige muggehorretjes voor alle ramen, ze vinden dan toch dat goddelijke lichaam en roepen vervolgens al hun vriendjes op om al dat lekkers ook eens te proberen. Met zo een lichaam kom je vanzelf bij gruwelijk veel muggen uit.

Door een goedbedoelde vraag van mij aan de man van mn collega kwam hij erachter dat er wel degelijk schrikdraad werd gebruikt, goed om te weten. Ik wist wat mij te doen stond om een mooie foto te kunnen maken, tijgersluipen onder de draden door en jawel hoor daar stond ik oog in oog met Johanna 69, ik heb uiteraard gewacht op een mooie zonsondergang  want dat zijn de mooiste momenten zeker met een vrouw met een dergelijke naam, ik moet zeggen ze heeft haar best gedaan, een mooi plaatje (aanklikken op de foto en ze wordt nog mooier).

Enfin via Ermelo, (Kampeercentrum Hendriks) weer naar Lelystad, we willen uiteindelijk op tijd zijn voor een feestje wat ons staat te wachten a.s. weekend.

Als ik dit schrijf is het alweer zondagavond we hebben een geweldig weekend mee mogen maken met de buurtjes die alweer 40 jaar lief en leed met elkaar delen.

Het was met recht een heel weekend, die begon op donderdagavond waarbij wij ook een mening mochten inbrengen in de juiste wijnkeuze voor bij het buffet, vervolgens na enige hulp op vrijdag die uitmondde in een uiterst gezellig samen zijn met nog een stel andere buren in de enorme tent en daarna op zaterdag het uiteindelijk feest, tot in de kleine uurtjes zo ons werd beloofd.

Heerlijke drankjes (er was maar net aan genoeg bier ..), heerlijk eten, heerlijke (live) muziek en heerlijke mensen, kortom een heerlijk weekend dus.

En nu via Bloemendaal om Suus met het hele gezin die vandaag net terug zijn uit Zuid Frankrijk nog even te zien en te knuffelen. Zij hebben onze camper nog helemaal niet gezien dus ook dat was een verrassing omdat wij onze komst ook niet hadden aangekondigd.

Ik heb inmiddels wel geleerd om niet meer vooraf te melden waar wij de volgende dag heen gaan, dat is al eerder niet uitgekomen en ook nu zijn de plannen weer gewijzigd, wij zijn dus vertrokken uit Lelystad zondagmiddag en zoals verteld via Bloemendaal nu om ca 20.00uur aanbeland op de Utrechtse heuvelrug in het plaatsje Leersum, camping Landgoed Ginkelduin, http://www.landgoedginkelduin.nl gewoon omdat we de camping fraai vonden vanaf t plaatje en nu niet te ver meer willen rijden, dat heb je nu eenmaal na zo een weekend.

We zien wel of we morgen weer verder rijden of er nog een daggie aan vast knopen.

Datum vertrek - 23 augustus 2012

1. Ron ( & Liesbeth):
    Test
  2. Ron ( & Liesbeth):
    Lieve Achterbuur Zigeuners!
    Het was een pr8ig feest , en dat natuurlijk ook door jullie hulp en aanwezigheid. Jullie niet aflatende hulp zoals bij wijnkeus (logisch..) voorbereidingen, opbouw, materiaal-aanslepen (verwarmende ervaring!). Ook de pré-party met onze naaste buren, super...En dan jouw vermaarde inbreng als Songlist samensteller, André!, nú met één vinger uitgevoerd op afstand via de IRon-pad, je was grandioos! Er zijn er die veel meer nodig hebben om muziek te maken ;-)) Een goede buur, .. Kan ook een goede vriend zijn! Bovendien hebben jullie ons erg verwend, dat krijgt een vervolg.
    Vandaag de mega-tent af laten breken en het gazon tapijt inspecteren.
    We wensen jullie een mooie reis, het mooiere weer komt er aan, en achter iedere ☁☁☁ is ☀☀☀. Zolang je nog beetje dubbel ziet Els, geniet er dubbel van... "ieder nadeel hep z'n voordeel"! Natuurlijk beterschap
  3. Ron ( & Liesbeth):
    27 augustus 2012
    En groeten van : ik en mijn frouw....