21-08-2012 Giethoorn

21 augustus 2012 - Giethoorn, Nederland

KoeiEn niet zoals eerder bericht richting Matsloot maar zoals het een echte camperaar betaamt naar een heel andere plek, ditmaal Giethoorn bij de boer nog wel te verstaan.

De goede man doet ook zn best en heeft besloten om er vadaag op uit te trekken en daarbij zn mestkar maar eens in te gaan zetten. Als je bedenkt dat de koeien hier zo af en toe op pakweg 5 mtr bij ons vandaan lopen is het maar goed dat mn labtopje niet de geurtjes kan overbrengen. Persoonlijk vind ik het niet erg, ik hou er wel van zelfs en de plek is echt geweldig.

Zelfs op dit late uur 20.30uur is hij op zn land bezig, tja de man moet ook van zn stront af en dat lukt 'm aardig zo te ruiken, zou bijna zeggen mijn biertje slaat ervan dood.

We zijn hier verzeild geraakt door mn collega waarvan ik wist dat zij dit weekend ook richting Giethoorn zou gaan, een telefoontje was snel gepleegd en ja zij stonden er nog en weer ja met nog ruim voldoende leuke plekken (wel bij een boer).

Het werd erg laat met een schitterende heerlijke avond en onvervalst mooie sterrenhemel voor Nederlandse begrippen wel te verstaan.

Vanochtend vertrok mn collega met man uiteraard alweer want tja zij moest werken op woensdag en direct daarna zijn wij ' verhuisd' naar hun vrijgekomen plekje echt gaaf zo uitkijken over de weilanden en wat is het hier rustig met slechts nog 1 enkele camper op hetzelfde veldje.

Wij blijven hier nog even hebben we zojuist besloten, morgen op fietsafstand in Steenwijk een grote braderie c.q. rommelmarkt en Giethoorn ook vlakbij is er nog genoeg te zien.

• Datum vertrek - 20 augustus 2012
  • Vanaf - Een-West Drenthe